Verslag van Schuylenburg Country Line Dancers, één van onze goede doelen van 2017

Hallo Mannen van het SOS Matrozenkoor,

Op zaterdag 23-juni 2018 zijn wij met onze Line dance groep richting Volendam gegaan.

Maar eerst naar de Simone Hoeve in Katwoude geweest, koffie met gebak natuurlijk, daarna op de foto in klederdracht gigantisch leuk!.

Daarna naar Volendam gereden, en op de boot gestapt die ons naar Marken bracht, we hebben heerlijk boven op het dek kunnen zitten.

Hebben ons ontzettend goed vermaakt, met mooi weer erbij.

In Marken zijn we door het dorpje naar de bus gelopen, waar chauffeur natuurlijk weer op ons stond te wachten, petje af voor de chauffeur van de Betuwe Expres, die ons vervoerde.

Dit natuurlijk dankzij jullie bijdrage werd dit dagje uit een mega leuke dag die we niet snel zullen vergeten.

Alles is volgens plan verlopen, natuurlijk ook mede onze Line Dancers leden, en vrijwilligers.

Vriendelijke groet,

Joop en Nel